Huh huh. Aamu alkoi 7km:n juoksulla, tuli mieleen Juicen biisi Marilyn. "Mä taivalsin läpi tuulen ja tuiskun", tosin levy jumittui siihen "tuulen ja tuiskun, tuulen ja tuiskun, mä taivalsin läpi tuulen ja tuiskun..." Myöhässä olin taas yllättäen, kun piti ehtiä töihinkin noin 50km:n päähän. Painoin tukka putkella ja nilkka suorana menemään, perillä noin kymmenen minuuttia myöhässä, ja sitten minulle ilmoitettiin että ensimmäinen asiakas tuleekin yhdeksältä eikä puoli yhdeksältä. Että niin. Onneksi ei matkan varrelle sattunut poliiseja. Siinä sitten hoitelin paperitöitä sen parikymmentäminuuttia, joten ihan jees olikin ettei heti tarvinnut alkaa murjomaan. Kehitysvammaisten parissa meni siis tämä päivä.

Kotona ehdin käydä syömässä ja kannoin puut valmiiksi sisälle. (Läpi tuulen ja tuiskun) ja eikun menoks. Ohjelmassa jumpan pitäminen, gymstickiä edelleen. Oon täysin juntturassa jo niistä kahdesta mitä oon tällä viikolla pitäny, joten luulis aerobisen ja lihaskunnon olevan riittävää.

Jumpasta menin suoraan salille, ei tarvinnut kauheasti lämmitellä. Ohjelmassa selkä ja hauikset.

Kulmasoutu tangolla 3x8x60kg

Kulmasoutu maaten tangolla 3x12x35kg

Ylätalja eteen 3x10x45kg

Alatalja 3x8x50kg

Pulldown laskeva max x 40, 35, 30, 25kg

Hauiskääntö tangolla 3x10x22,5kg

Hauiskääntö käsipainoilla 3x4x12kg

Scott taljassa laskeva max x 40, 35, 30, 25kg

Salilta ehdin käydä kaupassa, josta jopa muistin ostaa miltei kaiken mitä piti. Sieltä suoraan jäähallille ja lätkätreenit ja kotona klo 21. Hyvät oli muuten treenit, liekkö paikkansa pitävää että kun väki vähenee, niin pidot paranee?? Eipä sen puoleen, toivoisi jo sairasosastolta kuntoutujia takaisin peliin, Suomi-sarja uhkaavasti lähestyy.